З метою забезпечення повного та своєчасного надходження коштів до бюджету, в Головному управлінні ДПС у Житомирській області на постійній основі проводиться індивідуальна робота з суб’єктами господарювання, які мають податкову заборгованість. Податкова служба вживає усіх заходів, передбачених чинним законодавством, задля врегулювання питань, пов’язаних із податковим боргом.
Нещодавно в управлінні відбулися дві чергові робочі зустрічі за участю начальниці управління по роботі з податковим боргом Наталії Оксюковської, фахівців підрозділу та керівників підприємств.
На першій зустрічі розглядалося питання податкової заборгованості фізичної особи – підприємця, який здійснює діяльність у сфері оренди та експлуатації нерухомого майна. Загальна сума боргу становить 246,5 тис. грн. Учасники обговорили причини виникнення боргу, можливі шляхи його погашення, а також питання податкового законодавства, дотримання якого дозволить уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
На другій зустрічі увага була зосереджена на боргу в сумі понад 1372,9 тис. грн, який виник у фермерського господарства, основним видом діяльності якого є вирощування зернових культур. Було детально проаналізовано фінансовий стан підприємства, фактори, що впливають на його платоспроможність, та обговорено конкретні заходи, які підприємство зможе вжити для погашення податкової заборгованості.
Податкова служба області наголошує: своєчасна сплата податків – не лише обов’язок платника, але й важлива умова для включення суб’єкта господарювання до Переліку платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства. Такий статус надає певні переваги в адмініструванні податків, особливо в умовах воєнного стану.
Для ефективної комунікації з представниками бізнесу та громадськості в управлінні функціонує електронна скринька Комунікаційної податкової платформи: zt.ikc@tax.gov.ua.
Продовжуємо комунікацію разом – заради прозорого та стабільного майбутнього!