Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як отримати витяг з Реєстру платників ПДВ?

опубліковано 05 березня 2025 о 11:57

Головне управління ДПС у Житомирській області наголошує, що платники ПДВ мають право на безоплатне отримання витягу з Реєстру платників податку на додану вартість. Відповідно до пункту 183.11 статті 183 Податкового кодексу України, контролюючий орган зобов’язаний надати витяг протягом двох робочих днів після отримання запиту. Витяг діє до моменту внесення змін до Реєстру.

Щоб отримати витяг, платник подає запит (форма № 1-ЗВР) особисто, через представника або поштою до податкового органу за основним місцем обліку. У запиті зазначаються критерії пошуку – індивідуальний податковий номер платника ПДВ або податковий номер, а також спосіб отримання витягу: в електронному вигляді, поштою чи особисто.

Найзручніший спосіб – подання електронного запиту (ідентифікатор J/F13017) через електронний кабінет із використанням кваліфікованого електронного підпису. У такому випадку ДПС надсилає витяг (форма № 2-ВР) на електронну пошту або в електронний кабінет платника.

Окрім того, платники ПДВ можуть самостійно перевіряти свій статус у Реєстрі через сервіс «Дані реєстру платників ПДВ» за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/registers. Доступ до інформації здійснюється після електронної ідентифікації.

Додатково, за запитом (ідентифікатор J/F13004) контролюючі органи надають безоплатно інформацію, що оприлюднюється з Реєстру (форма № 2-ДР). 

Таким чином, процедура отримання витягу та перевірки статусу платника ПДВ максимально спрощена: достатньо електронного підпису та доступу до сервісів ДПС. Використовуйте сучасні податкові інструменти та керуйте своїми податковими зобов’язаннями ефективно!