Сьогодні в.о. заступника начальника Головного управління ДПС у Житомирській області Людмила Велика в інтерв’ю ведучому радіостанції «Українське радіо Житомир» Ігорю Епельбойму розповіла про роботу консультаційного центру з питань зупинення реєстрації податкових накладних.
Людмило Іванівно, розкажіть про роботу консультаційного центру? З якою метою він створений?
Доброго дня шановні слухачі.
На сьогодні суб’єкти господарської діяльності, які хоч раз стикались з зупиненням реєстрації податкових накладних або розрахунків коригування, добре знають, до яких труднощів в господарській діяльності підприємства це призводить.
Тому, за дорученням Голови ДПС України Руслана Кравченка, з метою покращення обізнаності платників податку щодо причин зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання таблиці даних платника податку на додану вартість, відповідності/невідповідності платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, роз’яснення алгоритму роботи СМ КОР в Головному управлінні ДПС у Житомирській області з 4 лютого цього року почав працювати консультаційний центр з надання інформаційної підтримки кожному платнику податків.
Які послуги можна отримати в центрі?
Робота консультаційного центру здійснюється за адресою: м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7 або ж за телефонами: (097) 001 18 57, (093) 421 37 90, (0412) 413 876, (0412) 413 882, 0 800 505 521.
В консультаційному центрі ви можете отримати:
- консультаційну допомогу з метою упередження зупинки реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування;
- щодо порядку подання таблиці даних платника податку на додану вартість;
- рекомендації щодо необхідних дій для виходу платника із ризикової категорії в разі відповідності платника податку на додану вартість критеріям ризиковості;
- вирішення нагальних питань, що стосуються прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Ви сказали, що центр працює з 4 лютого, які вже є результати?
Роботу Консультаційного центру забезпечують кваліфіковані працівники податкової служби області. На сьогодні ними вже проведено 192 консультаційних заходів, включаючи особисті зустрічі, семінари та телефонні консультації.
Найчастіше це звичайно надання консультаційної допомоги по телефону – 181 звернення та проведено 11 особистих зустрічей.
Що позитивного зробив центр за час його роботи?
Результатом активної роботи Центру є зменшення показника блокування податкових накладних, станом на середину лютого цей показник зменшився майже втричі. Крім того, 99,43 % податкових накладних/розрахунків коригування реєструються автоматично, що свідчить про налагоджену ефективну комунікацію податкової служби з бізнесом та комплексний підхід до вирішення проблем кожного платника.
Окрема робота ведеться щодо запобігання зупинення податкових накладних системою СМКОР, зокрема подання таблиць даних платника податку на додану вартість. Завдяки проведеним заходам на сьогодні враховано майже 90% таблиць даних платника податку на додану вартість, що на 54% більше, ніж середній показник 2024 року.
Хочу звернутись до платників податків, що фахівці Головного управління ДПС у Житомирській області завжди відкриті до діалогу та надання якісної консультаційної підтримки. Звертайтесь, ми завжди раді допомогти!