Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Ключове питання зустрічі з рієлторами - оподаткування операцій з нерухомим майном

опубліковано 19 лютого 2025 о 16:17

Сьогодні в Головному управлінні ДПС у Житомирській області відбулась зустріч податківців з представниками Житомирського регіонального відділення «Асоціації фахівців з нерухомості (рієлторів) України», на якій розглядались питання оподаткування операцій з нерухомим майном, декларування доходів громадян, реєстрація та застосування РРО/ПРРО, а також зміни у податковому законодавстві. 

Захід відбувся за участі очільника Головного управління ДПС у Житомирській області Олександра М`ясковського, начальника управління оподаткування фізичних осіб Олександра Мушицького, начальника відділу фактичних перевірок Сергія Яремчука. 

Ключове питання – особливості оподаткування операцій з нерухомим майном. Сплата податку на нерухоме майно при продажу більше одного об’єкту нерухомості, договори дарування, оренди, продаж комерційної нерухомості, сплата за «зайві» квадратні метри і проведення звірки у випадку виникнення питань до суми нарахованого податку, та ще багато іншого почули рієлтори в ході діалогу.  Зокрема про пільги для пенсіонерів, багатодітних сімей та інших категорій громадян. 

Окремо звернули увагу рієлторів на основних аспектах Деклараційної кампанії 2025: розповіли про порядок декларування доходів від здачі в оренду нерухомості, категорії громадян, хто повинен звітувати, терміни та порядок подання  податкової декларації про майновий стан і доходи за 2024 рік та право громадян на отримання податкової знижки.

Підсумовуючи зустріч Олександр М`ясковський зазначив: «На сьогодні реалії бізнесу такі, що для ведення діяльності в рамках закону необхідні знання. Податкова завжди готова до діалогу з бізнесом, адже нашим пріоритетним завданням є забезпечення інформаційної підтримки суб’єктів господарювання, надання їм практичної допомоги у вирішенні проблемних питань та якісного податкового сервісу».

Учасникам нагадали, що найбільш актуальну інформацію можна завжди  переглянути на інформаційних ресурсах податкової служби області та повідомили про роботу консультаційного центру з питань зупинення реєстрації податкових накладних та заповнення таблиці даних платника податку на додану вартість. Робота центру здійснюється за адресою: м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7 та за телефонами: (097) 001 18 57, (093) 421 37 90, (0412) 413 876, (0412) 413 882, 0 800 505 521. 

Працюємо далі.