- Головна
- Прес-центр
- Новини
- Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
опубліковано 07 лютого 2025 о 09:57
![](/data/material/000/738/867693/67a5bccf01fad.png)
За січень 2025 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 6 звернень.
Вказані звернення стосувались, зокрема: нарахування податку на землю; блокування банківських рахунків та виникнення боргу; оренди землі; виконання судових рішень; змін в ідентифікаційному номері.
У порівнянні з січнем 2024 року кількість звернень збільшилась на 2 одиниці (січень 2024 року – 4 звернення).
Станом на 01.02.2025 року 4 звернення перебуває на розгляді у відповідності до визначених термінів виконання.