Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформаційна підтримка кожного платника - один з пріоритетів роботи податкової служби

опубліковано 06 лютого 2025 о 15:55

Сьогодні в Головному управлінні ДПС у Житомирській області відбулось online-навчання з працівниками державних податкових інспекцій за напрямами роботи: "Етична поведінка в органах ДПС. Організація роботи ЦОП та надання адміністративних послуг. Актуальні питання ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків".

Галина Воробей, заступник начальника Головного управління ДПС у Житомирській області, зазначила, що одним з пріоритетів роботи податкової служби – прозорість роботи та підтримка відповідального бізнесу. Працівники податкової служби мають надати кожному платнику податків інформаційну підтримку та  допомогти уникати помилок. 

В ході навчання обговорили Закони України від 14.10.2014 №1700-VII «Про запобігання корупції» (зі змінами), від 10.12.2015 №889-VIII «Про державну службу» (зі змінами), від 25.04.2019 №2704-VIII «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (зі змінами); правила етичної поведінки в органах ДПС, затверджені наказом ДПС від 02.09.2019 №52 (зі змінами); основні вимоги до якості обслуговування суб’єктів звернень, затверджені наказом Міністерства цифрової трансформації України від 10.12.2021 №173, зареєстровані у Міністерстві юстиції України від 23.12.2021 №1664/37286; електронні сервіси ДПС; актуальні питання ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; електронна взаємодія між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та інформаційно-комунікаційними системами ДПС України.

 

Працюємо разом на результат!