Протягом січня 2025 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 14 письмових запитів на отримання публічної інформації, у тому числі:
- від фізичних осіб – 12 запитів;
- від юридичних осіб – 2 запити.
У порівнянні з січнем 2024 року кількість запитів збільшилась на 5 одиниць (січень 2024 року – 9 інформаційних запитів).
Запитувачів цікавила інформація щодо:
- обліку та звітності – 5;
- нарахування та сплати податків –5;
- кадрових питань – 1;
- трек-номеру про відправлення листа платнику – 1;
- операцій з контрагентами - 1;
- податкового боргу – 1.
Згідно з аналізом результатів опрацювання запитів на публічну інформацію:
- 5 запитів задоволено, з наданням інформації;
- у задоволенні 5 запитів відмовлено на підставі п. 1 ст. 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон №2939), запитувачам надано відповідні роз’яснення;
- станом на 01.02.2025 4 запити знаходяться на виконанні.
Протягом січня 2025 року порушень термінів розгляду запитів на отримання публічної інформації не було.