Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Увага! Працює консультаційний центр з питань зупинення реєстрації податкових накладних

опубліковано 05 лютого 2025 о 15:10

Головне управління ДПС у Житомирській області інформує, що з метою покращення обізнаності платників податку щодо причин зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання таблиці даних платника податку на додану вартість, відповідності/невідповідності платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, роз’яснення алгоритму роботи СМ КОР розпочав роботу консультаційний центр з надання інформаційної підтримки кожному платнику податків.

В консультаційному центрі ви можете отримати: 

- консультаційну та методологічну допомогу з метою упередження зупинки реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування та включення до ризикових категорій;

-  вирішення нагальних питань, що стосуються прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, відповідність/невідповідність платника  податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

Робота консультаційного центру буде здійснюватись за адресою: м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7 та за телефонами: (097) 001 18 57, (0412) 413 876, 0 800 505 521.

Крім того, в Головному управлінні ДПС у Житомирській області працює Комунікаційна податкова платформа. В межах її роботи фахівці податкової служби обов`язково Вам нададуть кваліфіковану відповідь або визначать зручний формат та час зустрічі. За бажанням це може бути як в форматі онлайн, так і офлайн. Для цього необхідно надіслати звернення на скриньку Комунікаційної податкової платформи: zt.ikc@tax.gov.ua.

В рамках Комунікаційної податкової платформи Ви завжди отримаєте зворотній зв’язок та інформаційну підтримку.  

 

Довідково.

Графік роботи:  

понеділок – п’ятниця – з 8 год 30 хв до 17 год 00 хв 

перерва – з 12 год 00 хв до 12 год 30 хвилин.  

 

Під час повітряної тривоги обслуговування платників припиняється.