До якого органу ДПС необхідно звернутися платнику у разі незгоди з показниками нарахованих, сплачених, повернутих сум податків, зборів та єдиного внеску, а також надміру сплачених коштів та сум податкового боргу/заборгованості з єдиного внеску, відображеними в меню «Стан розрахунків з бюджетом» Електронного кабінету?   
        Через меню «Заяви, запити для отримання інформації» в Електронному кабінеті платник податків може подати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та сплати  єдиного внеску за даними органів ДПС з підписом посадової особи ДПС (форма F/J13002).   
        Якщо запит стосується кількох років його потрібно подавати окремо за кожен рік, але не більше ніж за останні 5 років, відлік яких починається з року прийняття  запиту.   
        Відповідь на такі запити платник отримує не пізніше 2 робочих днів після прийняття запиту.   
        У разі встановлення платником невідповідностей між  показниками стану розрахунків з бюджетом і фондами за даними платника та даними податкового органу він може звернутися до органу ДПС за основним місцем обліку з письмовим зверненням.   
        Звернення розглядаються у терміни, визначені чинним законодавством, зокрема, Законом України «Про звернення громадян»:   
        - до одного місяця, якщо потрібне додаткове вивчення;   
        - до 15 днів, якщо питання можна вирішити одразу.   
        *Контакт-центр Державної податкової служби України надає  консультації платникам податків, роз’яснення з питань податкового законодавства та допомогу у вирішенні питань, пов’язаних із податками. Загальна кількість звернень, що надійшла у минулому році сягнула цифри 1 062 448.    
        Як звернутися? Гаряча лінія: 0 800 501 007 (дзвінки безкоштовні). Електронна пошта: idd@tax.gov.ua. Особистий кабінет: Через електронний кабінет платника податків.    
        Режим роботи: Понеділок–п’ятниця, з 08:00 до 18:00.