Головне управління Державної податкової служби у Житомирській області нагадує, що з метою задоволення потреб платників податків Державна податкова служба постійно працює над розвитком сучасних електронних сервісів.
У меню Електронного кабінету «Стан розрахунків з бюджетом» платникам доступна для перегляду та вивантаження інформація по кожному виду платежу, в тому числі в розрізі проведених операцій, а також реквізити для сплати податків.
Крім того, наявна можливість фізичним особам після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі платіжною карткою або за QR-кодом.
Нагадуємо, що з 1 травня 2024 року є доступним отримання Витягу щодо стану розрахунків, починаючи з 2013 року за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Якщо платник податків у Запиті, який подається через позначку про необхідність підпису Витягу, то на такий документ накладається кваліфікований електронний підпис та електронна печатка територіального органу ДПС за основним місцем обліку такого платника.
Крім цього, розроблено окремий функціонал для платників, які мають податковий борг на день подання Запиту стосовно розрахунку пені, яка буде нарахована у разі погашення такого боргу поточною датою.
Тож пропонуємо користуватись електронними сервісами ДПС, оскільки це швидко та зручно дозволяє отримати інформацію в режимі реального часу та мінімізує здійснення помилок.