Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо стану розгляду звернень громадян в ГУ ДПС у Житомирській області за 2024 рік

опубліковано 08 січня 2025 о 15:17

Протягом 2024 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 470 звернень від 866 громадян,

У порівнянні з 2023 роком кількість звернень збільшилась на 210 одиниць (2023 року – 260 звернень від 278 громадян).

Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні – 448 (95,3 відс.). Також надходили колективні – 12 (2,55 відс.) та анонімні звернення громадян – 10 (2,15 відс.).

Усі звернення за ознакою надходження поділяються на первинні – 424 (90,2 відс.), дублетні – 20 (4,3 відс.), повторні – 12 (2,6 відс.) та неодноразові – 14 (2,9 відс.).

За формою надходження отримано:

від громадян поштою, через мережу «Інтернет», засобами електронного, телефонного зв’язку – 361 (76,8 відс.) звернень;

через органи влади – 21 звернення (4,5 відс.), з них через: 

Верховну Раду України - 1;

міністерства та інші органи влади (в т.ч. Офіс Генерального прокурора та органи прокуратури, правоохоронні органи) -20;

 від інших органів, установ, організацій – 88 (18,7 відс.).

Аналіз свідчить, що 469 звернень стосувались фінансової, податкової політики та 1 звернення стосувалося соціальної політики.

Із загальної кількості осіб, що зверталися за 2024 рік: 8 осіб з інвалідністю ІІ групи, 3 особи з інвалідністю внаслідок війні, 1 ветеран військової служби, 1 ветеран праці, 6 учасників бойових дій, 1 особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи, 1 особа – учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та 1 особа з багатодітної сім’ї  по іншим категорія автори не визначені. 

За соціальним станом заявників 11 військовослужбовців, 3 робітники, 14 пенсіонерів, 1 студент, 1 селянин, по іншим підписантах соціальний стан не визначено. 

За територіальною ознакою найбільше звернень протягом звітного періоду надійшло від жителів таких населених пунктів та областей: Житомирської – 286, м. Києва – 46, Київська область - 12.

Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосувалися, зокрема:

контрольно-перевірочної роботи – 207 звернень (43,9 відс.);

місцевих податків – 98 звернень (20,9 відс.);

інформування про ухилення від сплати податків – 47 звернень (10 відс.);

реєстрації та обліку платників – 26 звернень (5,5 відс.);

реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 22 звернень (4,7 відс.);

загальнодержавні податки – 13 звернень (2,8 відс.);

інших питань, що належать до компетенції ДПС – 57 звернень (12,2 відс.).

За результатами розгляду звернень посадовими особами ГУ ДПС дано роз’яснення на 155 звернення (33,9 відс.), вирішено позитивно 173 звернення (37,9 відс.), повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон № 393) – 91 звернення (19,9 відс.), перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону № 393 – 12 звернень (2,6 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону № 393 – 26 звернень (5,7 відс.).

Станом на 01 січня 2025 року 13 звернень знаходились на виконанні в ГУ ДПС у відповідності до визначених термінів.

Під час розгляду звернень громадян вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень.