- Головна
- Прес-центр
- Новини
- Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
опубліковано 08 січня 2025 о 10:51
За січень-грудень 2024 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 26 звернень.
Вказані звернення стосувались, зокрема: оподаткування доходів громадян; проведення перевірки дотримання законодавства; добровільної сплати єдиного соціального внеску; надання консультації зі сплати податку на нерухоме майно та переходу на іншу систему оподаткування; виникнення боргу; повернення надмірно сплачених коштів, невиплати розрахункових коштів заробітної плати та невикористаної відпустки при звільненні, щодо незаконних дій власника квартири.
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року кількість звернень збільшилась на 5 одиниць (січень-грудень 2023 року – 21 звернення).
Станом на 01.01.2025 року 1 звернення перебуває на розгляді у відповідності до визначених термінів виконання.