Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень

опубліковано 08 січня 2025 о 10:51

За січень-грудень 2024 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС)  надійшло 26 звернень.

Вказані звернення стосувались, зокрема: оподаткування доходів громадян; проведення перевірки дотримання законодавства; добровільної сплати єдиного соціального внеску; надання консультації зі сплати податку на нерухоме майно та переходу на іншу систему оподаткування; виникнення боргу; повернення надмірно сплачених коштів, невиплати розрахункових коштів заробітної плати та невикористаної відпустки при звільненні, щодо незаконних дій власника квартири.

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року кількість звернень збільшилась на 5 одиниць (січень-грудень 2023 року – 21 звернення).

Станом на 01.01.2025 року 1 звернення перебуває на розгляді у відповідності до визначених термінів виконання.