Головним управлінням ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за січень-грудень 2024 року від сервісу «Пульс» надійшло 72 звернень, у т.ч. стосовно:
- здійснення перевірок – 14;
- нарахування та сплати податків – 13;
- повернення податкової знижки на навчання – 5;
- приведення інтегрованої картки платника у відповідність – 5;
- заборгованості – 4;
- роботи ГУ ДПС – 3;
- відображення інформації по сплаті єдиного внеску – 6;
- діяльності комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних – 2;
- отримання відповіді на звернення – 4;
- зняття арешту на нерухоме майно – 1;
- повідомлення про ухилення від сплати податків – 2;
- повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань по земельному податку – 2;
- списання нарахування з єдиного внеску – 3;
- отримання витягу з реєстру платників єдиного податку – 1;
- щодо погодження довідки-розрахунку на виплату заробітної плати – 1;
- реєстрації акцизної накладної – 1;
- виключення ОСББ з реєстру неприбуткових організацій – 1;
- реєстраційного номеру облікової картки платника податків – 2;
- анулювання реєстрації платником податків – 1;
- застосування спрощеної системи оподаткування - 1.
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року кількість звернень збільшилась на 3 одиниці (січень-вересень 2023 року – 69 звернень).