Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про переваги Території високого рівня податкової довіри говорили під час «круглого столу»

опубліковано 13 грудня 2024 о 13:57

Про новий механізм підтримки бізнесу в умовах воєнного стану, започаткований Державною податковою службою України, говорили під час засідання «круглого столу» в Звягельській ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області з представниками бізнес-спільноти.

Під час засідання обговорили ряд переваг, що отримують платники, які будуть включені до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства. Це, перш за все, мораторій на проведення деяких видів перевірок. Тобто такі підприємці звільняються від переважної частини документальних позапланових, планових та фактичних перевірок. Також значно скорочуються строки камеральних та документальних перевірок при отриманні бюджетного відшкодування. Крім того, для учасників Переліку скорочуються терміни надання індивідуальних податкових консультацій та запроваджується особистий комплаєнс-менеджер.

Тобто, за платником податків закріплюється посадова особа територіального органу ДПС (комплаєнс-менеджер), з яким платник зможе взаємодіяти, зокрема з використанням засобів дистанційного зв'язку, у тому числі у режимі відеоконференції.  «Персональний комплаєнс-менеджер повинен стати надійним помічником і консультантом, який убезпечить від порушень податкового законодавства та надасть компетентну відповідь у найкоротші строки» - зазначила начальник Звягельської ДПІ Галина Ящук.

Крім того, податківці ознайомили присутніх із змінами, які відбулися в податковому законодавстві, зупинилися на основних  етапах впровадження  Національної стратегії доходів до 2030 року та на одній із його складових, а саме функціонування системи управління податковими ризиками.

Сторони домовились про дієву комунікацію та окреслили основні напрями роботи на найближчий період.