Протягом січня-листопада 2024 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 132 письмових запитів на отримання публічної інформації, у тому числі:   
        - від фізичних осіб – 107 запитів;    
        - від юридичних осіб – 25 запитів.   
        У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року кількість запитів збільшилась на 45 одиниць (січень-листопад 2023 року – 87 інформаційний запит).   
        Запитувачів цікавила інформація щодо:   
        - обліку та звітності – 26;   
        - реєстраційного номеру облікової картки платника податків – 19;   
        - нарахування та сплати податків –20;   
        - роботи  ГУ ДПС – 16;   
        - здійснення перевірок  ГУ ДПС – 8;   
        - заборгованості – 7;   
        - кадрових питань – 6;   
        - надання копій документів (ППР, акти перевірок, акти опису майна) – 6;   
        - трек-номеру про відправлення листа платнику – 4;   
        - рішень про відповідність платника податку на додану вартість критеріям  ризиковості платника податку та роботи Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних –4;   
        - актуальності реквізитів для сплати податків – 3;   
        - надання інформації відносно працевлаштування працівників – 2;   
        - податкового боргу – 2;   
        - повернення коштів з рахунків – 1;   
        - довідки про результати перевірки, яка передбачена Законом України «Про очищення влади» – 1;   
        - кількості каменеобробних підприємств в області – 1;   
        - використання кваліфікованого електронного цифрового підпису – 2;   
        - арешту майна – 1;   
        - організаційної структури митниці – 1;   
        - несплати ЄСВ -1;   
        - оскарження податкових повідомлень-рішень -  1.   
        Згідно з аналізом результатів опрацювання запитів на публічну інформацію:   
        - 79 запитів задоволено, з наданням інформації;   
        - у задоволенні 41 запитів відмовлено на підставі п. 1 ст. 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон №2939), запитувачам надано відповідні роз’яснення;   
        - 7 запитів запитувачами було відкликано;   
        - 3 запити направлено до належного розпорядника інформації на підставі п.3 ст. 22 Закону №2939, у зв’язку з тим, що ГУ ДПС не володіє запитуваною інформацією;   
        - 2 запити станом на 01.12.2024 знаходиться на виконанні.   
        Протягом січня-листопада 2024 року порушень термінів розгляду запитів на отримання публічної інформації не було.