- Головна
- Прес-центр
- Новини
- Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
опубліковано 08 листопада 2024 о 10:20
За січень-жовтень 2024 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 20 звернень.
Вказані звернення стосувались, зокрема: оподаткування доходів громадян; проведення перевірки дотримання законодавства; добровільної сплати єдиного соціального внеску; надання консультації зі сплати податку на нерухоме майно; виникнення боргу; повернення надмірно сплачених коштів, невиплати розрахункових коштів заробітної плати та невикористаної відпустки при звільненні.
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року кількість звернень збільшилась на 3 одиниці (січень-жовтень 2023 року – 17 звернень).