Головним управлінням ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за січень-серпень 2024 року від сервісу «Пульс» надійшло 47 звернень, у т.ч. стосовно:
- здійснення перевірок – 13;
- нарахування податків – 8;
- повернення податкової знижки на навчання – 5;
- приведення інтегрованої картки платника у відповідність – 4;
- роботи ГУ ДПС – 3;
- щодо заборгованості – 3;
- діяльності комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних – 2;
- відображення інформації по сплаті єдиного внеску в Пенсійному фонді України – 3;
- зняття арешту на нерухоме майно – 1;
- повідомлення про ухилення від сплати податків – 1;
- повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань по земельному податку – 1;
- списання нарахування з єдиного внеску – 1;
- отримання витягу з реєстру платників єдиного податку – 1;
- щодо погодження довідки-розрахунку на виплату заробітної плати – 1.
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року кількість звернень збільшилась на 2 одиниці (січень-серпень 2023 року – 45 звернень).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДПС України.