Продовжуємо ефективну інформаційну роботу з платниками податків Житомирщини. Сьогодні у Головному управлінні ДПС у Житомирській області проведено черговий вебінар для представників бізнесу.
Тема заходу: «Процес подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено».
Про порядок подання письмових пояснень та копій документів, які платник податку має право подати до контролюючого органу в разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН, перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня, тощо розповідав заступник начальника відділу моніторингу операцій та ризиків, роботи з ризиками управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС у Житомирській області Чайковський Віталій.
Окрім того, лектор поінформував учасників вебінару про порядок подання скарги щодо рiшення про вiдмову у реєстрацiї податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Представники бізнесу у форматі онлайн - діалогу поспілкувалися з податківцем, а також отримали інформаційну та роз'яснювальну допомогу з питань, які виникають у ході господарської діяльності щодо заявленої теми.
Практика проведення таких заходів буде продовжуватися і надалі.