Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Онлайн-вебінар про порядок оформлення запитів та звернень до податкової служби

опубліковано 14 серпня 2024 о 16:27

Сьогодні в Головному управлінні ДПС у Житомирській області відбувся онлайн-вебінар на тему «Порядок оформлення запитів та звернень до податкової служби», спікером якого була завідувач сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи ГУ ДПС у Житомирській області Тетяна Кіпчук. Вебінар був спрямований на роз’яснення важливих аспектів та юридичних особливостей, пов'язаних з поданням запитів на інформацію та звернень до податкових органів.

Тетяна Кіпчук акцентувала увагу на дотриманні вимог законодавства при оформленні звернень та запитів та зауважила, що запити на інформацію можуть бути подані у вільній формі, проте мають містити обов’язкові реквізити.

Щодо звернень громадян, спікерка наголосила на необхідності дотримання вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Зокрема, письмове звернення повинно містити прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання, суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання або вимоги. Обов'язковим є підпис заявника із зазначенням дати. Електронні звернення, надіслані без використання кваліфікованого електронного підпису, повинні мати вигляд сканованої копії звернення з підписом заявника.

Важливо зазначити, що письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. Електронне звернення, надіслане без використання кваліфікованого електронного підпису, повинно мати вигляд сканкопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати. Письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, зі змісту яких неможливо встановити авторство, визнаються анонімними та розгляду не підлягають. 

З метою спрощення процедури оформлення запитів на інформацію, громадяни можуть скористатися готовими формами, розміщеними на офіційному веб-сайті ГУ ДПС у Житомирській області в розділі «Для громадськості» - «Публічна інформація». Тут також можна знайти зразки звернень та порядок їх розгляду в розділі «Звернення».

Однією з ключових практичних відмінностей між запитами на інформацію та зверненнями є строк надання відповіді. Як зазначила Тетяна Кіпчук, на запити відповіді надаються протягом 5 робочих днів, тоді як звернення розглядаються протягом 30 календарних днів.

Нагадуємо, що звернення та запити на інформацію можна подавати:

· поштою на адресу ГУ ДПС –  10003, м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7;

· особисто у скриньку для повідомлень на першому поверсі у приміщенні ГУ ДПС за вищезазначеною адресою;

· електронною поштою на email

· zt.zvernennya@tax.gov.ua  - для звернень громадян

· zt.publicinfo@tax.gov.ua – для запитів на інформацію;

Також запити на інформацію можна подавати телефоном – 418-225 або телефоном гарячої лінії ГУ ДПС у Житомирській області 0800505521.

Звертаємо увагу, що дублювати своє звернення чи запит та надсилати його різними шляхами не потрібно!

Усі звернення та запити на інформацію незалежно від способу подачі (електронною, звичайною поштою та усно телефоном) опрацьовуються однаково, відповідно до чинного законодавства.