Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо стану розгляду звернень громадян за І півріччя 2024 року

опубліковано 11 липня 2024 о 11:41

Протягом першого півріччя 2024 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 267 звернень від 304 громадян.

Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні – 254 (95,1 відс.). Також надходили колективні – 7 (2,6 відс.) та анонімні звернення громадян – 6 (2,2 відс.).

Усі звернення за ознакою надходження поділяються на первинні – 239 (89,5 відс. ), дублетні – 16 (6,0 відс.), повторні – 8 (3,0відс.) та неодноразові – 4 (1,5 відс.).

За формою надходження отримано:

від громадян поштою, через мережу «Інтернет», засобами електронного, телефонного зв’язку – 208 (77,9 відс.) звернень;

через органи влади – 13 звернень, з них через: 

Верховну Раду України – 1;

Міністерства та інші органи влади (в т.ч. Офіс Генерального прокурора та органи прокуратури, правоохоронні органи) – 12;

від інших органів, установ, організацій – 46.

Аналіз свідчить, що всі 267 звернень стосувались фінансової, податкової політики.

Із загальної кількості осіб, що зверталися за звітний період, - 7 осіб з інвалідністю ІІ групи, 1 особа з інвалідністю внаслідок війни, 1 ветеран військової служби, по іншим категорія автора не визначено. За соціальним станом заявників: 3 військовослужбовці, 2 робітники, 2 пенсіонери, 1 студент, 1 селянин, по іншим підписантах соціальний стан не визначено. 

За територіальною ознакою найбільше звернень протягом звітного періоду надійшло від жителів таких населених пунктів та областей: Житомирської – 156, м. Києва – 21, Київської – 11.

Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосувалися, зокрема:

контрольно-перевірочної роботи – 132 звернення (49,4 відс.);

місцевих податків – 42 звернення (15,7 відс.);

інформування про ухилення від сплати податків – 25 звернень (9,4 відс.);

реєстрації та обліку платників – 19 звернень (7,1відс.);

реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 13 звернень (4,9 відс.);

загальнодержавні податки – 8 звернень (3,0 відс.);

інших питань, що належать до компетенції ДПС – 28 звернень (10,5 відс.).

За результатами розгляду звернень посадовими особами ГУ ДПС дано роз’яснення на 95 звернень (35,5 відс.), вирішено позитивно 77 звернень (28,8 відс.), повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон № 393) – 61 звернення (22,8 відс.), направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону № 393 – 6 звернень (2,2 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону № 393 – 13 (4,9 відс.).

Станом на 01 липня 2024 року 15 звернень знаходились на виконанні в ГУ ДПС у відповідності до визначених термінів.

Під час розгляду звернень громадян вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень.