Робота Комунікаційної податкової платформи довела свою якісну і ефективну комунікацію з представниками інститутів громадянського суспільства та бізнес-спільнотою. Метою роботи платформи є визначення системних проблемних питань в діалозі та їх оперативне вирішення.
Вкотре в Головному управлінні ДПС у Житомирській області, за зверненням на Комунікаційну податкову платформу, відбулась зустріч в.о. начальника управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Олександра Кириченка з головним бухгалтером ТОВ «ХОКОМ» Олександром Умінським.
Під час заходу обговорено особливості заповнення та подання Таблиці даних платника податків.
Посадовець проінформував, що Таблиця даних платника податку на додану вартість подається в електронній формі засобами електронного зв’язку разом з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку. Таблиця з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п’яти робочих днів після її отримання. За результатами розгляду приймається рішення про врахування або неврахування Таблиці, яке надсилається платнику в порядку, встановленому ст. 42 Податкового кодексу України.
Нагадаємо, що Комунікаційна податкова платформа Головного управління ДПС у Житомирській області продовжує активно працювати задля якісної та оперативної комунікації з представниками бізнес-спільноти та громадськості.
Якщо у вас виникли питання, надішліть запит на електронну скриньку платформи zt.ikc@tax.gov.ua і наші фахівці оперативно нададуть зворотній зв’язок.