Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про особливості отримання електронних довірчих послуг під час чергового вебінару

опубліковано 11 квітня 2024 о 13:52

В Головному управлінні ДПС у Житомирській області відбувся ZOOM-вебінар для платників податків Житомирської області щодо особливостей отримання електронних довірчих послуг.

Начальник відділу реєстрації користувачів Ольга Нікітчина зазначила, що електронний підпис (далі – ЕП) за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису. За допомогою послуг ЕП можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах, тощо. Документи, підписані за допомогою ЕП, мають таку саму юридичну силу, як і звичайні.

Електронні довірчі послуги Кваліфікованого надавача ЕДП ДПСУ (далі - КНЕДП ДПС) можна отримати в одному із обраних відокремлених пунктах реєстрації України (далі  - ВПР). З переліком ВПР, із адресами їх розміщень та графіком роботи можливо ознайомитись на офіційному сайті надавача ca.tax.gov.ua. Так у Житомирській області працюють три ВПР - у м. Житомирі, м. Бердичеві та в м. Коростень.

В ході проведення заходу Ольга Нікітчина приділила увагу алгоритму дій при отриманні електронних довірчих послуг, які потрібні документи підготувати для фізичних та юридичних осіб, як застосувати функцію ШЕРІНГ в застосунку Дія при отриманні ЕДП, тощо.

Особливо звернула увагу, що строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить не більше 2 (двох) років з моменту їх формування.

Перевірити термін дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, та загрузити його можна на вебсайті КНЕДП ДПС.

Важливо! Отримання КЕП уповноваженою особою за довіреністю неможливо.

 

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна податкова платформа: zt.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Житомирській області: https://www.facebook.com/tax.zhytomyr