- Головна
- Прес-центр
- Новини
- Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
опубліковано 08 квітня 2024 о 10:15
За січень-березень 2024 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області надійшло 6 звернень.
Вказані звернення стосувались, зокрема: оподаткування доходів громадян; проведення перевірки дотримання законодавства; добровільної сплати єдиного соціального внеску; надання консультації зі сплати податку на нерухоме майно; виникнення боргу.
Станом на 01.04.2024 року 1 звернення, яке надійшло до ГУ ДПС у Житомирській області від державної установи «Урядовий контактний центр», знаходиться на виконанні у відповідності до визначених термінів.