Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету». 
    Доступ до приватної частини Електронного кабінету (особистий кабінет), яка є індивідуальною персоніфікованою вебсторінкою користувача, надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису. 
    Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис необхідно: 
    у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»; 
    натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код; 
    у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис». 
    Також, здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис можна скориставшись вкладкою «Хмарне сховище» у вікні «Вхід до особистого кабінету». З випадаючого списку в полі «Провайдер» обрати «Дія.Підпис», натиснути «Отримати посилання» та відсканувати згенерований QR-код. Після чого, у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис». 
    Для підписання електронного документа за допомогою Дія.Підпис необхідно: 
    обрати збережений електронний документ та натиснути «Підписати»; 
    у вікні «Підпис документа» обрати вкладку «Хмарне сховище»; 
    з випадаючого списку в полі «Провайдер» обрати «Дія.Підпис»; 
    натиснути «Отримати посилання» та відсканувати згенерований QR-код; 
    у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».