Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Комунікаційна платформа: на зустрічі обговорили порядок прийняття Таблиці даних платника податків

опубліковано 07 березня 2024 о 14:00

В Головному управлінні ДПС у Житомирській області продовжує ефективно працювати такий формат спілкування з платниками, як Комунікаційна податкова платформа.  

Так, за зверненням на платформу, відбулася зустріч з директором ТОВ «ТЕРРА-ТЕКС» Оленою Головко щодо порядку подання Таблиці даних платника податку на додану вартість.  

Зустріч відбулась за участі начальника управління оподаткування юридичних осіб Надії Олійник, в.о. начальника управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Олександра Кириченка.

Таблиця даних платника податку на додану вартість подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв’язку разом з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.  

Варто зазначити, що Таблиця з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п’яти робочих днів після її отримання. За результатами розгляду приймається рішення про врахування або неврахування Таблиці, яке надсилається платнику в порядку, встановленому ст. 42 Податкового кодексу України.  

Нагадуємо, що в Головному управлінні ДПС у Житомирській області функціонують телефони «гарячих ліній» з питань блокування податкових накладних / розрахунків коригування: (0412) 413-872, (0412) 413-876, (0412) 413-882, (097) 001-18-57.