Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо порядку повторної реєстрації заявника після закінчення строку обслуговування кваліфікованих сертифікатів

опубліковано 06 березня 2024 о 11:23

Який порядок  повторної реєстрації заявника після закінчення строку обслуговування кваліфікованих сертифікатів? Чи потрібно надавати новий комплект документів, якщо він вже надався пр. первинній реєстрації та дані заявника не змінились?

Процедура повторної реєстрації заявника після закінчення строку обслуговування кваліфікованих сертифікатів здійснюється відповідно до первинної процедури реєстрації заявника. Таким чином для повторного отримання електронних довірчих послуг заявнику необхідно подати новий комплект документів.

Разом з цим повідомляємо, що згідно постанови Кабінету Міністрів України  (далі – КМУ) від 26.01.2024 №88 «Про внесення змін до пункту 6 Положення про Єдиний державний вебпортал електронних послуг, затвердженого постановою КМУ від 04.12.2019 №1137 «Питання Єдиного порталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»  втратила чинність постанова КМУ від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг». У зв’язку із чим, Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг ДПС України (КНЕДП ДПС) припинив автоматичне формування нових сертифікатів відкритих ключів користувачів за один день до закінчення строку чинності старих сертифікатів терміном дії на один рік.

Перевірити термін дії власних кваліфікованих сертифікатів можна на сайті Надавача за посиланням: ca.tax.gov.ua в меню: «Пошук сертифікатів та СВС».