На сьогодні у платників податків є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до служби.
Саме «Електронні сервіси ДПС» стали темою сьогоднішнього вебінару-практикуму, який відбувся в Головному управлінні ДПС у Житомирській області.
Начальник управління податкових сервісів Оксана Пахолюк розповіла про найпоширеніші електронні сервіси, переваги подання звітності в електронному вигляді, можливість отримувати актуальну інформацію з питань податкового законодавства за допомогою електронних сервісів ДПС. Зокрема, найпопулярнішим сервісом залишається Електронний кабінет.
Заступник начальника управління-начальник відділу організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг, податкових сервісів управління податкових сервісів Наталія Сарган провела практичне заняття по користуванню Електронним кабінетом, зокрема формування та надсилання звітності, листування з ДПС, проведення звірки зі сплати податків і зборів.
Також ознайомила присутніх з мобільним застосунок «Моя податкова», який містить такі розділи: розділ «Мої дані» (адреса реєстрації та фактичне місце проживання, об’єкти оподаткування, обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання (ППР); розділ «Реєстри» (пошук фіскального чека, марки акцизного податку, дані реєстрів ПДВ, ЄП, страхувальників); розділ Послуги» (направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів, подання Податкової декларації про майновий стан і доходи, переглянути інформацію про стан розрахунків з бюджетом та сплатити податки), розділ «Повідомлення» (квитанції, відомості з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, листи контролюючого органу).