Сьогодні, 15 грудня, у Головному управлінні ДПС у Житомирській області відбулася чергова зустріч в межах роботи Комунікаційної податкової платформи. Цього разу на платформу звернулися представники ПП «Технопрестиж» спільно з міським відділенням ВГО «Асоціація платників податків України» у м. Житомирі.
Під час розмови було зосереджено увагу на особливостях подання Таблиці даних платника ПДВ, що є важливим кроком до убезпечення від зупинки реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в ЄРПН. Така Таблиця містить коди видів економічної діяльності платника згідно з КВЕД, коди товарів згідно з УКТ ЗЕД, коди послуг згідно з ДКПП, що постачаються та/або придбаваються платником податку, ввозяться на митну територію України.
«Таблиця даних платника ПДВ – це інформація про специфіку діяльності суб’єкта господарювання, що подається не залежно від того, чи було заблоковано податкові накладні, а навпаки, може завадити цьому. Водночас платники досить часто допускають помилки під час заповнення Таблиці, тому закликаємо звертатися за консультаціями», – зазначила начальник управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Віра Касіян.
Найшвидший та найефективніший спосіб зв’язатися з фахівцями Головного управління ДПС у Житомирській області, це надіслати звернення на електронну скриньку Комунікаційної податкової платформи: zt.ikc@tax.gov.ua. У межах роботи платформи постійно відбуваються онлайн та офлайн зустрічі податківців з представниками бізнесу щодо актуальних податкових питань.