- Головна
- Прес-центр
- Новини
- Щодо звернень, які надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
Щодо звернень, які надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
опубліковано 08 листопада 2023 о 09:04
За січень-жовтень 2023 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області надійшло 17 звернень.
Вказані звернення стосувались, зокрема: проведення перевірки; надання консультації зі сплати податку на нерухоме майно під час дії воєнного стану; обліку платників у випадку відмови від РНОКПП; отримання довідки про отримані доходи; особливостей нарахування та сплати податків; виконання рішень суду; повідомлення щодо несплати податків громадянами; орендної плати за пай та скасування заборгованості.
Станом на 01.11.2023 року 2 звернення, які надійшли до ГУ ДПС у Житомирській області від державної установи «Урядовий контактний центр», знаходяться на виконанні у відповідності до визначених термінів.