В Головному управлінні ДПС у Житомирській області продовжує працювати новий формат спілкування - Комунікаційна податкова платформа. Метою її роботи є забезпечення взаємодії з громадськістю, бізнес-спільнотою задля оперативного вирішення проблемних питань.
Вкотре, за зверненням на Комунікаційну податкову платформу, відбулась зустріч начальника управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Віри Касіян з директором ТОВ «Корнинський завод будівельних матеріалів» В'ячеславом Міщенком та головним бухгалтером Світланою Шелюк.
Товариство займається виробництвом цегли, черепиці та інших будівельних виробів із випаленої глини.
В ході зустрічі розглянули головні причини неврахування таблиць даних платника податку та причини віднесення платників до переліку ризикових, зокрема, наявність ризикових контрагентів при придбанні та реалізації товарів (робіт/послуг), поняття визначення їх частки в загальному обсязі придбання/реалізації, рівень забезпеченості трудовими ресурсами та розмір заробітної плати в умовах воєнного стану.
Крім того, в ході спілкування Віра Касіян звернула увагу, що розширено перелік податкової інформації в Електронному кабінеті, яка за попередньо наданою згодою платника податків у визначеному ним обсязі може бути надана контрагенту. Зокрема, тепер через Електронний кабінет можна дізнатися інформацію про наявність свого контрагента в переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку (дата включення до / виключення з такого переліку, критерій ризиковості). Це зроблено з метою мінімізації ризиків платників податків в частині блокування податкових накладних/розрахунків коригування, пов'язаних із співпрацею з ризиковими контрагентами.