- Головна
- Прес-центр
- Новини
- Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
опубліковано 07 серпня 2023 о 10:31

За січень-липень 2023 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області надійшло 13 звернень.
Вказані звернення стосувались, зокрема: проведення перевірки; надання консультації зі сплати податку на нерухоме майно під час дії воєнного стану; обліку платників у випадку відмови від РНОКПП; отримання довідки про заробітну плату; особливостей нарахування та сплати податків; виконання рішень суду; повідомлення щодо несплати податків громадянами.
Станом на 01.08.2023 року 2 звернення перебуває на розгляді у відповідності до визначених термінів виконання.