- Головна
- Прес-центр
- Новини
- Інформація щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
Інформація щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
опубліковано 07 липня 2023 о 12:18
За січень-червень 2023 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 8 звернень.
Вказані звернення стосувались, зокрема: проведення перевірки; надання консультації зі сплати податку на нерухоме майно під час дії воєнного стану; обліку платників у випадку відмови від РНОКПП; отримання довідки про заробітну плату; особливостей нарахування та сплати податків; виконання рішень суду; повідомлення щодо несплати податків громадянами.
Станом на 01.07.2023 року усі звернення, які надійшли до ГУ ДПС у Житомирській області від державної установи «Урядовий контактний центр», своєчасно опрацьовані та розглянуті.