Днями у Головному управлінні ДПС у Житомирській області проведено онлайн – нараду з фахівцями управління податкових сервісів з питань організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг.
Вступне слово щодо виконання основних завдань і функцій управління податкових сервісів, зокрема обслуговування платників та надання адміністративних послуг було надано начальнику управління податкових сервісів Оксані Пахолюк.
Доповідачами заходу також були заступник начальника управління - начальник відділу організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг, податкових сервісів Наталія Сарган; заступник начальника управління - начальник відділу обліку платників та об’єктів оподаткування, реєстрації за окремими видами податків, ведення реєстрів Ірина Швець; начальник відділу ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, розгляду звернень державних органів управління податкових сервісів Олена Буданова; головний державний інспектор відділу ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, розгляду звернень державних органів управління податкових сервісів Лариса Максимова та начальник відділу з питань запобігання та виявлення корупції Роман Радевич.
Під час зустрічі говорили про організацію роботи ЦОП та надання адміністративних послуг, про зміни до Порядку взаємодії в частині переведення на обслуговування платника з одного органу ДПС до іншого, про практичні питання щодо порядку ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків та Дотримання правил етичної поведінки в органах ДПС.
Підсумовуючи результати зустрічі Оксана Пахолюк зазначила, що такі заходи проводяться з метою обговорення і вирішення актуальних питань.