Фахівці Головного управління ДПС у Житомирській області повідомляють, що п. 63.5 ст. 63 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) визначено, що всі фізичні особи – платники податків та зборів реєструються у контролюючих органах шляхом включення відомостей про них до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр).
Крім того, відповідно до вимог п. 70.7 ст. 70 Кодексу фізичні особи – платники податків зобов'язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки, протягом місяця з дня виникнення змін.
До таких даних відносяться: прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи, місце її проживання, громадянство, реквізити документа, що посвідчує особу (назва документа, серія та/або номер, дата видачі).
Для підтвердження інформації про фізичну особу використовуються дані документів: паспорта, свідоцтва про народження, свідоцтва про реєстрацію або розірвання шлюбу, свідоцтва про зміну імені тощо.
Сьогодні Мінцифрою у співпраці з Міністерством юстиції України за підтримки Європейського Союзу в межах проєкту EU4DigitalUA реалізовано можливість отримання дублікатів свідоцтв і витягів за допомогою порталу Дія.
Наразі на порталі Дія можна замовити дублікати свідоцтв та витяги про:
- народження;
- смерть;
- зміну імені;
- реєстрацію шлюбу;
- розірвання шлюбу.
Для цього потрібно заповнити коротку форму та відповісти на декілька запитань. Отримати готовий документ можна двома способами:
- у ДРАЦС;
- доставкою Укрпошти додому.
Термін опрацювання запиту – до 3 робочих днів.