Головним управлінням ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за січень-грудень 2022 року від сервісу «Пульс» надійшло 33 звернення, в т.ч. за напрямком:
- щодо приведення інтегрованої картки платника у відповідність – 7;
- щодо проведення перевірки – 6;
- щодо діяльності комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних – 4;
- щодо неотримання ліцензії для зберігання пального та щодо отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкоголем – 4;
- щодо наявності податкового боргу – 2;
- щодо опрацювання заяви про обрання спрощеної системи оподаткування – 2;
- щодо зупинення реєстрації в ЄРПН податкових накладних – 2;
- щодо приведення даних СЕА ПДВ у відповідність – 2;
- щодо надання пояснень з приводу роботи Головного управління ДПС у Житомирській області – 1;
- щодо неотримання відповіді на письмове звернення – 1;
- щодо виконання рішення суду та виключення підприємства з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості – 1;
- щодо відображення інформації по сплаті єдиного внеску в Пенсійному фонді України – 1.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДПС України.