Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

До уваги платників податків!

опубліковано 13 жовтня 2022 о 10:27

Взаємодія Державної податкової служби (далі - ДПС) з Міністерством цифрової трансформації України дозволяє полегшити платникам податків процес отримання послуг, щоб сплачувати податки було легко та зручно. Досить суттєвої ваги набувають електронні сервіси, особливо в умовах дії воєнного стану, оскільки забезпечують спілкування платників з податковими органами дистанційно. Платники можуть отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, а також подати звітність до податкових органів без особистого візиту до служби.

ДПС запроваджені такі сервіси, як Е-кабінет, Е-ПДВ, Програмні РРО, Е-Повернення, Е-Субсидія, Е-прозорро, ID14, Е-малятко, InfoTAX, Спрощений Е-докуметообіг.

З усіма електронними сервісами, які розміщені на офіційному веб-порталі ДПС, можна ознайомитися за посиланням: https://tax.gov.ua .

Електронний сервіс «InfoTAX» надає платникам податків можливість через месенджери Telegram та Viber отримувати інформацію в режимі реального часу про стан розрахунків з бюджетом, результати обробки документів, строки подання звітності та сплати податків тощо. Сервіс актуальний для громадян та платників незалежно від обраної системи оподаткування чи їх організаційно-правової форми.

Платники податків мають можливість використання Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.tax.gov.ua). Це сервіс, в якому у форматі питань – відповідей представлена офіційна позиція ДПС з питань оподаткування, єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за яким покладено на ДПС.

На порталі Дія в розділі «Мої податки» доступна низка сервісів податкової служби, де платники можуть отримати інформацію про свої податкові дані, стан розрахунків з бюджетом, дані про банківські рахунки, а також мають можливість сплатити податки та подати декларацію.

Разом з тим, найпопулярнішим електронним сервісом ДПС України залишається сервіс «Електронний кабінет». Він забезпечує безконтактні засоби взаємодії платників податків та ДПС з використанням сучасних інформаційних технологій та надає можливість, навіть у період дії воєнного стану, реалізувати свої права та обов’язки у сфері оподаткування в режимі on-line, виключає особистий контакт, запобігає поширенню небезпечного COVID-19, дозволяє суб’єктам господарювання зручно вести бізнес та економити свій час.

Зазначений сервіс дає можливість подати звітність чи заяву, дізнатися про майнові податки та як сплатити їх, отримати довідку про відсутність заборгованості, листуватись з органом ДПС, зареєструватися платником ПДВ, як за допомогою електронних сервісів перевірити свого бізнес-партнера, внести зміни до своїх облікових даних, замовити облікову картку платника, отримати довідку про доходи чи витяг з реєстру, зареєструвати РРО чи програмний РРО тощо не виходячи з дому чи кабінету. Користуватися цим сервісом можуть як юридичні, так і фізичні особи.

Робота в «Електронному кабінеті» здійснюється як з персональних комп’ютерів, так і зі смартпристроїв через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

Електронний кабінет працює цілодобово, крім часу, необхідного для його технічного обслуговування. Це його головна перевага. Електронний кабінет складається із двох функціональних частин: відкрита  (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет). Усі користувачі без використання кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) мають доступ до відкритої (загальнодоступної) частини Електронного кабінету. Робота у приватній частині електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), отриманого у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Постійне удосконалення та розширення функціоналу Електронного кабінету надає можливість платникам:

- подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

- отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

- використовувати платіжні системи ГЕРЦ та Свіфт Гарант (крім існуючих);

- отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;

- реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами;

- доповнити облікові дані інформацією про види діяльності (КВЕД).

- у розділі «Допомога» розміщено актуальні інструкції про використання можливостей  Електронного кабінету.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Для з’ясування питань користування Електронним кабінетом платник може звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/help/.

Отже, on-line спілкування за допомогою максимального використання електронних сервісів ДПС – це зручно та безпечно!

Звертаємо увагу, що в умовах дії воєнного стану, у зв’язку із необхідністю захисту прав платників, в роботі електронних сервісів ДПС можуть встановлюватися певні обмеження.