Головне управління ДПС
у Житомирській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Комунікаційна податкова платформа: адміністрування акцизного податку обговорили під час круглого столу

опубліковано 15 вересня 2022 о 16:43

За зверненням міського відділення ВГО «Асоціація платників податків України» у м. Житомирі на Комунікаційну податкову платформу в Головному управлінні ДПС у Житомирській області за участі в. о. начальника відомства Сергія Красиленка сьогодні відбулося засідання «круглого столу» у форматі офлайн щодо адміністрування акцизного податку.

Участь у зустрічі також взяли в. о. начальника управління контролю за підакцизними товарами Максим Лоза, заступник начальника управління контролю за підакцизними товарами Тетяна Калітюк.

Тетяна Калітюк висвітлила питання адміністрування акцизного податку при здійсненні реалізації алкогольних напоїв, тютюнових виробів. Окремо зупинилась на оподаткуванні операцій реалізації пального при перевищенні обсягів їх реалізації.

Поінформувала про порядок заповнення декларації з акцизного податку та дії платника податків під час подання заяви до державного реєстратора щодо анулювання ліцензій на право здійснення торгівлі підакцизними товарами.

Також учасники засідання «круглого столу» обговорили особливості використання кодів КОАТУУ/КАТОТГ суб’єктами господарювання.

Фахіфець управління електронних сервісів Тетяна Якименко зазначила, що зокрема при поданні Повідомлення про об’єкти оподаткування за ф. 20-ОПП в графі «Код за КОАТУУ/КАТОТГ» необхідно вказувати відповідний код території, де розташовані господарські одиниці, згідно з п’ятим (за наявності) або четвертим рівнем Кодифікатора адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад (КАТОТТГ), затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій від 26.11.2020 № 290.

Так, якщо об’єкт оподаткування знаходиться в м. Житомирі, то необхідно використовувати п’ятий рівень Кодифікатора адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад (КАТОТТГ), а саме для Богунського або Корольовського районів м. Житомира.

Сергій Красиленко звернув увагу присутніх на те, що не зважаючи на військові дії в Україні, які вплинули на роботу бізнесу, завдяки сумлінній сплаті податків платниками Житомирщини забезпечено зростання надходжень до бюджетів.

На зустрічі представники бізнесу отримали фахові відповіді на актуальні питання та  подякували за змістовну інформацію.

Нагадуємо, що в Головному управлінні ДПС у Житомирській області працює новий формат спілкування з платниками – Комунікаційна податкова платформа. Її головне завдання – забезпечити ефективний зворотній зв’язок між платниками і податковою службою області.

ГУ ДПС створена електронна скринька Комунікаційної податкової платформи за адресою zt.ikc@tax.gov.ua. На цю скриньку представники бізнесу та громадськості можуть звернутись з актуальними питаннями стосовно податкового та іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС, а також з пропозиціями щодо необхідності проведення зустрічей за визначеною тематикою.

Запрошуємо платників податків до спілкування за допомогою Комунікаційної податкової платформи!