Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Одноразову добровільну декларацію необхідно подавати лише в електронній формі

опубліковано 22 серпня 2022 о 13:48

В Головному управлінні ДПС у Житомирській області інформують, що для подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації через вебпортал ДПС фізичні особи повинні дотримуватись певної системи дій.

Зокрема, увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, або через вебпортал ДПС. Вхід до приватної частини Електронного кабiнету через вебпортал ДПС здійснюється користувачем кнопкою «Вхід» у правому кутку верхньої горизонтальної навігаційної панелі.

Щоб увійти до приватної частини Електронного кабiнету користувач повинен у полі «Оберіть АЦСК» обрати АЦСК, який сертифікував ключ, відкрити файл ключа кнопкою «Обрати», ввести пароль ключа у полі «Пароль захисту ключа», та натиснути кнопку «Зчитати». Кнопка «Увійти» активується після зчитування даних сертифікату ключа;

- обрати меню «ЕК для громадян», розділ «Одноразова (спеціальна) добровільна декларація» та натиснути кнопку «Створити»;

- у запропонованій формі Декларації персональні дані підтягуються автоматично, але їх потрібно перевірити, та у разі наявності в таких даних помилок – виправити їх;

- заповнити необхідні розділи та поля Декларації. При цьому для відображення інформації щодо вартості активів у розд. III – IX Декларації необхідно скористатися кнопкою «+»;   

- після того, як всі дані внесені, зберегти Декларацію,  натискаючи кнопки «Зберегти» та «Закрити»;

- виділити рядок зі створеною Декларацією та натиснути кнопку «Підписати», - підписати за допомогою КЕП (у спливаючому вікні здійснити дії аналогічно для входу до приватної частини Електронного кабінету) натиснути «Підписати»;

 - виділити рядок із підписаною Декларацією та натиснути кнопку «Відправити».

Відправлену Декларацію можна переглянути у меню «Перегляд звітності».

Щоб приєднати до Декларації скановані копії документів, які підтверджують витрати на придбання активів, необхідно в кінці Декларації проставити позначку «відмітка про наявність додатків» та у розділі «Додатки» заповнити поля щодо основних реквізитів документів, що додаються.

Кожен документ слід зберегти в окремому додатку. Для збереження сканованого документа необхідно натиснути кнопку «Зберегти».