Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

На запитання платників щодо порядку функціонування електронного кабінету під час «гарячої лінії» відповідала начальник управління електронних сервісів Оксана Пахолюк

опубліковано 01 липня 2022 о 12:39

Начальник управління електронних сервісів Головного управління ДПС у Житомирській області Оксана Пахолюк під час телефонного зв’язку   «гаряча  лінія» відповіла на запитання платників податків на тему: «Функціонування Електронного кабінету».   

До уваги читачів надаємо підбірку запитань-відповідей на дану тематику.

1. Які переваги використання Електронного кабінету?

Цей сервіс працює безкоштовно, скористатись Електронним кабінетом можливо цілодобово як з персональних комп’ютерів так і з смарт-пристроїв. Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної податкової служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

За допомогою цього сервісу можливо сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, створити та надіслати заяви і запити щодо отримання певної інформації від ДПС (листування), тощо.

Платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, тобто, отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, перевірити стан поданої звітності та стан розрахунків з бюджетом.

Таким чином, Електронний кабінет дає можливість платнику утриматись від особистого відвідування ЦОП і у зручний час вирішити свої питання. 

2. Як або де можна ознайомитись із порядком роботи Електронного кабінету? 

Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин:

відкритої (загальнодоступна);

приватної (особистий кабінет).

Для ознайомлення користувачів з роботою Електронного кабінету у самому кабінеті функціонує розділ «Допомога», який детально ознайомить користувача із роботою його сервісів.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua.

Також податкова служба запровадила серію відеоуроків на офіційному сайті, у яких роз’яснює, як користуватись Електронним кабінетом.

3. Чи можна авторизуватися та підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис в Електронному кабінеті?

Платники податків – користувачі Електронного кабінету можуть авторизуватися та підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис.

Дія.Підпис - кваліфікований цифровий підпис, який дозволяє отримати доступ до послуг податкової онлайн.

Отримати послугу Дія. Підпис можна безоплатно через застосунок Дія.

Також для підписання електронної звітності доступні «хмарні» КЕП SmartID, що є аналогом вашого власноручного підпису. За допомогою них можна підписувати платежі, документи та звіти, отримувати послуги онлайн.

4. Чи може фізична особа-підприємець – платник єдиного податку надіслати через Електронний кабінет запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку?

Фізична особа – підприємець – платник єдиного податку може в меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету створити, підписати та надіслати до відповідного органу ДПС запит про отримання витягу за формою F1302101.

У разі надсилання запиту за формою F1302101 з відміткою «в електронному вигляді» у полі «Спосіб отримання витягу», платник єдиного податку отримує в електронній формі витяг з реєстру платників єдиного податку за формою F1402101 у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.