Згідно із Законом України № 2260-ІХ на період дії воєнного стану платникам скасовано можливість подання податкової звітності у паперовому вигляді.
Нагадуємо, що сформувати та подати звітність можна за допомогою Електронного кабінету платника (https://cabinet.tax.gov.ua), який надає можливість створювати, редагувати, підписувати та надсилати податкову, пенсійну та статистичну звітність до відповідних органів.
Насамперед необхідно зареєструватися в Електронному кабінеті, створивши за допомогою кваліфікованого електронного підпису його особисту (приватну) частину. Увійшовши до Особистого кабінету переходимо у розділ «Ведення звітності» та обираємо зі списку рік і період, за який формуватиметься звіт. Далі натискаємо «Створити» і заповнюємо потрібну форму. Перед відправленням звіту слід його перевірити – для цього натискаємо кнопку «Перевірити». Якщо якесь із обов’язкових полів форми не заповнене, то воно світитиметься.
Аби упевнитися, що податкова отримала вашу декларацію, переходимо у розділ «Вхідні / Вихідні документи», де відображатимуться усі квитанції: № 1 означає, що звіт надійшов на сервер податкової; № 2 може прийти зі статусом «Прийнято пакет» або «Пакет не прийнято» з поясненням зауважень. Якщо «не прийнято», то потрібно виправити помилки й надіслати звіт повторно.