Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Розгляд запитів на отримання публічної інформації

опубліковано 07 червня 2022 о 15:28

Протягом січня-травня цього року до Головного управління ДПС у Житомирській області надійшло 22 письмових запити на публічну інформацію у тому числі:

- від фізичних осіб - 12 запитів, від юридичних - 10 запитів.

У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року кількість запитів зменшилась на 24 одиниці, січень-травень 2021 року надійшло 46 інформаційних запитів.

Запитувачів цікавила інформація щодо: видачі бланків (в електронному та паперовому форматі); надання документів про віднесення платника критеріям ризиковості; надання документів, які слугували підставою виникнення боргу; сум нарахованої та виплаченої заробітної плати; щодо надання інформації стосовно керівників та працівників ДПІ; інформації про сплату податків за місцем господарської діяльності; надання інформації про особу відповідальної за виконання суду; надання копій документів (актів виконаних робіт, акту документальної перевірки); надання реквізитів рахунків для сплати податків; надання довідки про грошове забезпечення працівника.

Згідно з аналізом результатів опрацювання запитів на публічну інформацію:

- 15 запитів задоволено, з наданням інформації;

- у задоволенні 6 запитів відмовлено на підставі п. 1 ст. 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідні роз’яснення;

- 1 запит направлено до належного розпорядника інформації на підставі п. 3 ст. 22 Закону №2939.

Протягом січня-травня 2022 року порушень термінів розгляду запитів на отримання публічної інформації не виявлено.