Електроннй кабінет – це найбільш сучасний формат спілкування з контролюючими органами, особливо зручний та безпечний в період військового часу.
За допомогою цього сервісу можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності тощо.
Вхід до «Електронного кабінету» здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний веб портал Державної податкової служби України https://tax.gov.ua.
Після входу до «Електронного кабінету» необхідно:
- ввійти до його приватної частини обравши відповідного надавача електронних довірчих послуг;
- обрати особистий електронний ключ, вибравши відповідний файл з електронного носія, або у відповідному каталозі на персональному комп’ютері;
- вказати пароль захисту та натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде успішно завантажено, натиснути «Увійти».
На сайті «ДПС у Житомирській області» ви можете переглянути рахунки для сплати податкових платежів за посиланням: https://zt.tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv/
Головне управління ДПС у Житомирській області забезпечує платникам можливість сплати податків та зборів, подання звітності, тощо. Завдяки відповідальності та патріотизму бізнесу фінансова система держави працює.
Своєчасна сплата податків та подання звітності є щоденною підтримкою української армії, внеском кожного в нашу Перемогу!