Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Споживачі товарів і послуг можуть повідомити про порушення у сфері роздрібної торгівлі

опубліковано 05 травня 2022 о 14:58

Покупці мають можливість звернутись до ДПС у разі:

- відмови суб’єктами господарювання щодо можливості розрахунків за придбані товари (послуги) платіжною карткою;

- незастосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків за продаж підакцизної продукції;

- продажу алкогольних напоїв, у разі заборони такого продажу місцевою адміністрацією, під час дії воєнного стану тощо;

- інші порушення.

При інформуванні про факти порушень необхідно:

- представитись: вказати прізвище та ім’я особи, яка телефонує;

- повідомити зворотні дані для зв’язку (інформування): поштову адресу та контактний телефон;

- надати чітку інформацію про порушника: повну адресу об’єкта (населений пункт, назву вулиці та номер будинку (споруди), назву зупинки тощо), назву об’єкта (супермаркет, магазин, кіоск тощо), назву суб’єкта за можливості;

- чітко вказати, яке порушення виявлено.

Отримана інформація буде обов’язково взята до уваги та використана при організації контрольно-перевірочної роботи для усунення суб’єктами господарювання порушень.

Номери телефонів, за якими можна повідомити про виявлені порушення: 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів).

Також Ви можете звернутися до ГУ ДПС у Житомирській області – (097) 712-62-39.