Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Відбувся черговий семінар з питань застосування РРО/ПРРО

опубліковано 25 січня 2022 о 14:40

Сьогодні фахівці Головного управління ДПС у Житомирській області провели семінар для суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції та зобов’язані застосовувати під час проведення розрахунків реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій.

Семінар був організований для платників міста Житомира спільно з Житомирською ОДА та за активної участі місцевого відділення ВГО АППУ у м. Житомирі.

У семінарі взяли участь заступник директора Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської ОДА Ірина Шпонарська, начальник відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Сергій Яремчук, головний державний інспектор управління електронних сервісів Тетяна Якименко, керівник місцевого відділення ВГО АППУ у м. Житомирі Олена Астахова та голова Громадської ради при ГУ ДПС у Житомирській області Тетяна Годовська.

Сергій Яремчук звернувся до присутніх підприємців, бухгалтерів та зазначив, що податкова готова допомагати, роз’яснювати всі нюанси податкового законодавства, зокрема змін, що стосуються використання реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку ІІ-IV груп. З 01 січня 2022 року всі ФОП – платники єдиного податку ІІ-ІV груп, незалежно від сфери діяльності та обсягів доходу, при продажу товарів, робіт/послуг зобов’язані використовувати РРО та/або ПРРО у разі здійснення розрахункових операцій зі споживачами, окрім чітко визначеного законодавством переліку ФОП: спрощенці І групи, суб’єктів господарювання,  що здійснюють роздрібну торгівлю на території сіл.

Варто зазначити, що найбільше уваги спікери приділили застосуванню суб’єктами господарювання програмного РРО. Тетяна Якименко детально розповіла про можливість використання безкоштовного програмного продукту ПРРО, розробленого ДПС, та алгоритм дій під час його реєстрації та використання.

Також підприємців інформували про порядок ведення обліку товарних запасів, який є обов’язковим для ФОП загальної системи оподаткування, ФОП – платників єдиного податку ІІІ групи, які є платниками ПДВ, та для ФОП – платників єдиного податку, які здійснюють торгівлю технічно складними побутовими товарами, які підлягають гарантійному ремонту, які здійснюють реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Олена Астахова зазначила, що за допомогою таких заходів та консультацій фахівців податкової служби всі суб’єкти господарювання отримають відповіді на запитання, які їх турбують.

Податківці фахово відповіли на численні питання, які стосувались, зокрема, роботи з ПРРО: підприємців цікавив порядок реєстрації ПРРО, особливості роботи з ним, зокрема механізм повернення коштів за повернутий покупцем товар, та багато інших питань.