Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Особливості отримання електронних довірчих послуг

опубліковано 30 грудня 2021 о 16:09

Головне управління ДПС у Житомирській області надає роз’яснення щодо деяких особливостей надання електронних довірчих послуг Кваліфікованим надавачем ЕДП ІДД Державної податкової служби.

До початку реєстрації та отримання електронних довірчих послуг вам необхідно обов’язково ознайомитись з низкою документів у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» – https://acskidd.gov.ua/etrusted-services.

Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить не більше 2 років з моменту їх формування. Кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС ( www.acskidd.gov.ua) (далі – Сайт Надавача). Згенерувати особисті ключі можливо безпосередньо у відокремлених пунктах реєстрації Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС (далі – ВПР).

У зв’язку з тим, що в межах електронних довірчих послуг не передбачено надання послуг з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, продаж або безоплатне надання носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів виконується на носії користувача (з'ємні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо). Слід зауважити, що кожен особистий ключ користувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. У разі отримання електронних довірчих послуг, до закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі кваліфіковані сертифікати відкритих ключів.

Ідентифікація особи, яка звернулася до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, здійснюється за паспортом громадянина України, а за його відсутності паспортом громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову, відображенням паспорта громадянина України/ паспорта громадянина України для виїзду за кордон в застосунку "Дія", посвідкою на тимчасове/постійне проживання, посвідченням біженця або паспортом громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі.

Якщо ви ознайомились з Регламентом Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС та умовами Договору про надання електронних довірчих послуг та погоджуєтесь з порядком надання зазначених послуг, наступна інформація допоможе вам правильно підготувати необхідні документи.

Якщо ви заповнили реєстраційні заяви, зібрали необхідні документи для реєстрації та отримання електронних довірчих послуг зверніться до будь-якого представництва Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС за вказаною на офіційному інформаційному ресурсіhttps://acskidd.gov.ua/contacts.

У разі виникнення питань стосовно наведеної вище інформації ви можете надіслати їх на електронну поштову скриньку inform@acskidd.gov.ua, зателефонувати до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС за номером (044) 284-00-10 або звернутись до представництва у вашому регіоні.

 

Пункти обслуговування Кваліфікованого надавача ЕДП Інформаційно-довідкового департаменту ДПС у Житомирській області:

 

- м. Житомир (майдан Перемоги, буд. 2, 1-й пов., каб. 100) – пункт працює за попереднім записом. Телефон для запису та консультацій: (0412) 41-38-99.

Реєстрація користувачів: пн. – чт. з 8:00 до 17:00; пт. з 8:00 до 15:45; обідня перерва з 12:00 до 12:45.

- м. Бердичів (вул. Богдана Хмельницького, буд. 24а, каб. 1) – пункт працює за попереднім записом. Телефон для запису та консультацій:(04143) 4-07-69.

Реєстрація користувачів: пн. – чт. з 8:00 до 17:00; пт. з 8:00 до 15:45; обідня перерва з 12:00 до 12:45.