Головне управління ДПС
у Житомирській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Про РРО/ПРРО під час online-семінару: що робити, якщо реєстратор не працює та як правильно кодувати товари?

опубліковано 28 грудня 2021 о 15:54

Фахівці Головного управління ДПС у Житомирській області продовжують роз’яснювати фізичним особам – підприємцям, платникам єдиного податку 2-4 груп, особливості застосування у їхній діяльності реєстраторів розрахункових операцій. Зокрема 28 грудня відбувся черговий online-семінар на платформі ZOOM, під час якого представники бізнесу мали можливість задати актуальні питання та отримати фахові відповіді на них від начальника відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Сергія Яремчука та головного державного інспектора відділу обліку платників та об’єктів оподаткування, реєстрації за окремими видами податків, ведення реєстрів управління електронних сервісів Романа Бойка.

У більшості підприємців різних галузей постає одне питання – правильне кодування товарів. Податківці пояснюють, що кодувати назву товару чи послуги можна у довільній формі. Водночас таке найменування у чеку має бути зрозумілим покупцю. За додатковими консультаціями з цього питання можна звертатися, зокрема, до посадових осіб ДПС, відповідальних за взаємодію із суб’єктами господарювання під час впровадження ПРРО (банер «Програмні РРО» на вебпорталі ДПС – https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/perelik-posadovih-osib-dps/).

Крім того, учасники семінару запитували, якими мають бути їхні дії під час несправності реєстратора розрахункових операцій або тимчасового припинення енергопостачання тощо. Так, у випадку із класичним РРО фізична особа – підприємець має видавати чеки, виписані «від руки», та дублювати відповідну інформацію у Книзі розрахункових операцій, коли ж робота РРО буде поновлена, то її також слід передати й до податкового органу за місцем реєстрації.

У випадку із програмний РРО все набагато простіше, адже він передбачає роботу «ofline». Тобто якщо ПРРО тимчасово втратив зв’язок із сервером (наприклад через відсутність інтернету), він все одно генерує чеки, які після відновлення повноцінної роботи автоматично будуть передані до податкового органу за місцем реєстрації.

Більше корисної інформації щодо програмного реєстратора розрахункових операцій можна знайти на офіційному вебпорталі Державної податкової служби у банері «Програмний РРО» – https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/. Так у банері є розділи: Нормативно-правові акти, Повідомлення-роз’яснення для платників, Опис АРІ фіскального сервера контролюючого органу, Електронні довірчі послуги, Перелік посадових осіб ДПС – відповідальних за взаємодію із суб’єктами господарювання під час впровадження ПРРО, Актуальні запитання-відповіді, Форми ПРРО, Програмний реєстратор розрахункових операцій, Пошук фіскального чека, Презентаційні матеріали щодо впровадження програмних РРО, Відеоуроки. А також можна завантажити  програмне забезпечення для Android та Windows.