Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Деякі питання щодо користування Кваліфікованим електронним підписом

опубліковано 02 листопада 2021 о 15:03

Головне управління ДПС у Житомирській області доводить до відома платників податків, що з метою отримання електронних довірчих послуг можна звернутися до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби.

При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.

З інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів електронних довірчих послуг ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача – www.acskidd.gov.ua (Головна / «Контакти» / «Пункти обслуговування» або Головна / «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» / «Пункти обслуговування»).

Особистий ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки має жорстко визначену назву – «Key-6.dat», яка не підлягає зміні. Зміна назви особистого ключа призведе до неможливості його подальшого використання. Назва сертифіката може бути змінена за бажанням клієнта, за винятком розширення файлу – «*.cer».

Користувач може зробити резервну копію шляхом копіювання кваліфікованого електронного підпису з файлового носія на захищений носій ключової інформації, але такий КЕП не буде вважатися як згенерований на захищеному носії.

Для перевірки наявності особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки на носії необхідно включити функцію перегляду прихованих файлів. Результатом перевірки є відображення файлу «Key-6.dat».

Якщо користувач втратив (пошкодив) особистий ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки або забув пароль до нього, то він має звернутись до відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС, в якому отримував електронну довірчу послугу, подавши при цьому заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів (для отримання нових кваліфікованих сертифікатів відкритого ключа).