Сектором розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління ГУ ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС), якому доручена співпраця із Контакт-центром ДПС сервіс «Пульс» (далі – сервіс «Пульс»), здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за січень – липень 2021 року від сервісу «Пульс» надійшло 34 звернення, в т.ч. за напрямком:
- щодо приведення інтегрованої картки платника у відповідність – 8;
- щодо списання боргу з єдиного соціального внеску – 4;
- щодо діяльності ЦОП області – 4;
- щодо реєстрації платником єдиного податку – 3;
- щодо здійснення відшкодування податку на додану вартість – 2;
- щодо наявності податкового боргу – 2;
- щодо виникнення проблем при реєстрації РРО – 2;
- щодо повідомлення про здійснення підприємницької діяльності з порушенням чинного законодавства – 2;
- щодо розблокування податкових накладних – 2;
- щодо невидачі фіскальних чеків в магазині - 1;
- щодо проведення змін місця реєстрації суб’єкта господарювання – 1;
- щодо складення акту про відсутність суб’єкта господарювання за місцезнаходженням – 1;
- щодо кадрових питань – 1;
- щодо отримання податкової знижки – 1.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДПС України.
Нагадуємо, що заявники можуть подавати звернення на сервіс «Пульс» за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.