Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

На online - cемінарі обговорено основні вимоги оформлення та опрацювання звернень

опубліковано 16 липня 2021 о 15:37

Сьогодні фахівцями організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Житомирській області було проведено online - семінар серед працівників територіальних органів ДПС на платформі ZOOМ на тему: «Реєстрація та опрацювання кореспонденції, яка надходить до ДПІ, зокрема звернень громадян».

Спікерами семінару були начальник організаційно-розпорядчого управління Галина Александрук та завідувач сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління Тетяна Кіпчук.

Учасникам заходу розповіли щодо відмінностей запиту на інформацію та звернення громадян. А саме, що запит на інформацію подається з метою реалізувати конституційне право на отримання інформації, передбачене статтею 34 Конституції України і детально врегульоване Законом України «Про доступ до публічної інформації», звернення – з метою реалізації низки конституційних прав.

За допомогою пропозицій громадяни можуть реалізовувати не тільки право на звернення до органів податкової служби, але й  право брати участь в управлінні державними справами. Платники податків звертаються щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Слухачам online – навчання наголошено основні вимоги до правильності оформлення звернення та запиту на інформацію, обговорено порядок їх реєстрації та опрацювання територіальними підрозділами організації роботи організаційно-розпорядчого управління.

Також, під час заходу учасники online– навчання мали змогу поділитись своїм досвідом, а також детально обговорили актуальні питання роботи органів ДПС за напрямом реєстрації вхідної кореспонденції.