Сектором розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління ГУ ДПС у Житомирській області , здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
За січень - червень 2021 року від сервісу «Пульс» надійшло 30 звернень, в т.ч. за напрямком:
- приведення інтегрованої картки платника у відповідність – 6;
- списання боргу з єдиного соціального внеску – 4;
- діяльності ЦОП області – 4;
- зійснення відшкодування податку на додану вартість – 2;
- наявності податкового боргу – 2;
- виникнення проблем при реєстрації РРО – 2;
- повідомлення про здійснення підприємницької діяльності з порушенням чинного законодавства – 2;
- реєстрації платником єдиного податку – 2;
- розблокування податкових накладних – 2;
- невидачі фіскальних чеків в магазині - 1;
- проведення змін місця реєстрації суб’єкта господарювання – 1;
- складення акту про відсутність суб’єкта господарювання за місцезнаходженням – 1;
- отримання податкової знижки – 1.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДПС України.
Нагадуємо, що заявники можуть подавати звернення на сервіс «Пульс» за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.