Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

З початку року на сервіс «Пульс» надійшло 30 звернень

опубліковано 13 липня 2021 о 09:27

Сектором розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління ГУ ДПС у Житомирській області , здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» засобами спеціалізованої автоматизованої системи.

За січень - червень 2021 року від сервісу «Пульс» надійшло 30 звернень, в т.ч. за напрямком:

-  приведення інтегрованої картки платника у відповідність – 6;

-  списання боргу з єдиного соціального внеску – 4;

-  діяльності ЦОП області – 4;

-  зійснення відшкодування податку на додану вартість – 2;

-  наявності податкового боргу – 2;

-  виникнення проблем при реєстрації РРО – 2;

-  повідомлення про здійснення підприємницької діяльності з    порушенням чинного законодавства – 2;

-  реєстрації платником єдиного податку – 2;

-  розблокування податкових накладних – 2;

-  невидачі фіскальних чеків в магазині - 1;

-  проведення змін місця реєстрації суб’єкта господарювання – 1;

-  складення акту про відсутність суб’єкта господарювання за місцезнаходженням – 1;

-  отримання податкової знижки – 1.

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДПС України.

Нагадуємо, що заявники можуть подавати звернення на сервіс «Пульс» за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.